۱۳۹۹ سه شنبه ۱ مهر
شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان
برگزاری دومین جلسه کمیسون توسعه مدیریت و تحول اداری
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، گفت: شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، یکی از شرکت های پیشرو در سطح استان می باشد که اقدامات خوبی در زمینه خدمت به مشتری انجام داده است

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، این نشست با حضور مدیر عامل، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاونین و مدیران شرکت در سالن کنفرانس، بیست و سوم شهریور ماه سال جاری برگزار گردید.

وحیدی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این نشست با بیان اینکه شرکت برق جنوب کرمان یکی از شرکت های پیشرو در سطح استان می باشد و اقدامات خوبی در زمینه خدمت به مشتری انجام داده است، تصریح کرد: بایستی در ارائه خدمات، کد ملی نیز مبنای شناسایی مشتری و ورود به سیستم قرار گیرد و با توجه به بحث بهبود فرآیندها و تغییر فناوری در نحوه سرویس دهی به مراجعه کنندگان رضایتمندی مشتری, صرفه جویی در سیستم اداری و کاهش زمان ارائه خدمت مدنظر قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: میزان مکاتبات وارده و صادره در شرکت ها می بایست به سمت صفر میل نماید و در آسیب شناسی دفاتر پیشخوان رضایتمندی مشتری مد نظر قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت خدمت برق رسانی به مشترکین را برعهده دارد و مشترکین انتظار داشتن برقی پایدار، مطمئن و با کیفیت را از شرکت های توزیع دارند.

وحیدی گفت: این شرکت در زمینه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است و می تواند به عنوان پایلوت در این زمینه معرفی و الگویی برای سایر دستگاه های اجرایی باشد.

مهدوی نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، ضمن تاکید بر اهمیت الکترونیکی شدن فرایندها بیان کرد: هدف اصلی بازنگری فرآیندها، چابک سازی و سرعت بخشیدن به خدماتی که برای مشترکین ارائه می گردد.

وی افزود: متاسفانه هم اکنون با فراهم آوردن زیرساخت های لازم همچنان برای انجام خدمات، مشترکین مجبور به حضور در شرکت می باشند که در این راستا آسیب شناسی لازم در حال انجام می باشد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ما یک شرکت خدماتی است باید بتوانیم از یک نرم افزار واحد و یکپارچه استفاده نمائیم به طوری که زمانی مشترک وارد سایت شرکت می شود به راحتی بتواند از تمامی امکانات ارائه شده در شرکت، استفاده نماید.

آن مقام مسئول از فرایند مدیریت دارایی فیزیکی به عنوان قلب همه فرایندهای شرکت نام برد و گفت: تمام فرآیندها از زمان احداث شبکه تا فروش انرژی به مشترک، همگی در مدیریت دارایی فیزیکی نشسته و بررسی می شوند.

امجدی مدیر دفتر توسعه و تحول اداری شرکت نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه اصلاح فرایندها با هدف الکترونیکی نمودن تمامی خدمات مشترکین ارائه نمود .

در ادامه این نشست، یزدانی، مدیر دفتر فناوری و ارتباطات گزارشی از پیاده سازی خدمات غیرحضوری در شرکت ارائه نمود و گفت: با توجه به اینکه شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان به عنوان متولی بررسی وضعیت استعلامات بین دستگاهی در حوزه برق در سطح استان تعیین شده است لذا برنامه نحوه انجام این کار مشخص و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 

 

وی افزود: هم اکنون 50 خدمت الکترونیکی شناسنامه دار در میز خدمت جدید پیاده سازی شده و در حال تست و نهایی سازی می باشد و به زودی 32 خدمت شناسنامه دار دیگر ( در مجموع 82 خدمت ) و 13 خدمت بدون شناسنامه در پورتال شرکت نیز  ارائه می گردد شایان ذکر است 26 خدمت شناسنامه دار و  تعدادی خدمت بدون شناسنامه در سال های گذشته جهت استفاده مشترکان در میزخدمت الکترونیک شرکت در دسترس بوده است.

مهرداد محسنی ، مدیر دفتر روابط عمومی نیز از راه اندازی نرم افزار CRM( مدیریت ارتباط با مشتری) خبر داد و گفت: هدف از راه اندازی این نرم افزار احترام به ارباب رجوع و حفظ رضایت ذینفعان ( مشترکین، پیمانکاران، تولیدکنندگان، پرسنل و...) می باشد که در آینده ای نزدیک در پورتال شرکت بارگذاری خواهد گردید.

وی خاطرنشان کرد: در فرایند مدیریت ارتباط با مشتری ورودی فرایندها، مجددا بازنگری میشود و سعی در مجتمع سازی ورودی ها مد نظر قرار خواهد گرفت.

محسنی همچنین تصریح کرد: آسیب شناسی دفاتر پیشخوان نیز یکی دیگر از اقدامات این شرکت می باشد که در این راستا، پرسشنامه مربوطه تهیه و هم اکنون درحال تکمیل آنها در امورهای تابعه هستیم که پس از جمع آوری آنها، جهت تجزیه و تجلیل و نتیجه گیری به مشاور مربوطه ارسال خواهد شد.

وی افزود: پرسشنامه ها بر اساس فرایندهای مربوط تهیه و جامعه آماری و حجم نمونه به تفکیک امورهای تابعه با توجه به تعداد ورودی مشترکین دفاتر پیشخوان در امورهای تابعه مشخص، توزیع و در حال تکمیل می باشد که پس از جمع آوری تجزیه و تحلیل برای مشاور ارسال خواهد شد.

تاریخ:
1399/06/24
تعداد بازدید:
59
منبع:
دفتر روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
 
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سال 1399،  جهش تولید
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان ميباشد.
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه