۱۳۹۹ سه شنبه ۱۷ تير
شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان
برگزاری جلسه کمیسیون توسعه مدیریت و تحول اداری
برگزاری جلسه کمیسیون توسعه مدیریت و تحول اداری

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، این نشست با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران مربوطه شرکت و همچنین رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در سالن کنفرانس شرکت، خرداد ماه سال جاری برگزار گردید.

مهدوی نیا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، در این نشست بیان نمود: امروزه سازمان ها به سمت الکترونیکی شدن خدمات پیش می رود و این مستلزم آن است که الزامات و زیر ساخت های لازم به طور کامل مدنظر قرار گیرد تا مردم بتوانند به راحتی از خدمات الکترونیکی استفاده نمایند.

وی به اهمیت آموزش کارکنان درخصوص بهبود فرآیندها و فرهنگ سازی مربوطه در سازمان اشاره نمود و گفت: یکی از مهمترین اهداف ارائه خدمات الکترونیکی، چابک سازی و سرعت عمل بخشیدن به خدمات می باشد که  در این راستا بایستی همکاران، تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.

خانم ابراهیمی پور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز بیان کرد : با توجه به بحث بهبود فرآیندها و تغییر فناوری در نحوه سرویس دهی به مراجعه کنندگان بررسی شود که از لحاط مدت زمان انجام یک فرآیند و کیفیت انجام کار چقدر ارتقاءداشته اید.

محمد سلیمانی ساردو معاون فروش و خدمات مشترکین در ادامه سخنان مدیر دفتر توسعه و تحول اداری به فرآیندهای بهبود یافته در حوزه مشترکین پرداخت و گفت: حوزه مشترکین به صورت مستقیم با ارباب رجوع در ارتباط می باشد وهدف از بهبود آنها ،عدم مراجعه حضوری و بهبود نحوه خدمت رسانی به مشترکین است.

وی بیان نمود: این شرکت، فرایندهایی مانند فروش انشعاب، فروش انرژی،وصول مطالبات، خدمات پس از فروش را مورد بررسی قرار داده و عارضه یابی و بهبود فرایند را نیز به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

در ادامه این نشست فرزانه امجدی مدیر دفتر توسعه و تحول اداری به ارائه گزارش عملکرد این شرکت در زمینه اجرا و بهبود فرآیندها پرداخت و بیان نمود: با توجه به ممیزی خارجی انجام شده در سال 94 و وجود عدم انطباق مبنی بر ارتباطات درون سازمانی فرآیندها و بهبود وسیستمی نمودن فرآیندها در راستای چابک سازی آنها ،این شرکت در سال 95 با کمک مشاور مربوطه نسبت به آموزش حدود 960 نفر ساعت و برگزاری سمینارهای متعدد در راستای فرهنگ سازی اقدام و شروع به بازبینی فرآیندها نمود و تاکنون به تعداد14 فرآیند تحلیل ، بهبود و عارضه یابی آنها انجام یافته که از این تعداد فرآیند ، برخی منجر به تغییرات سیستمی جدید و برخی دیگر منجر به تغییردر قراردادهای شرکت شده است و هم اکنون نیز در فاز دوم پروژه مدیریت فرآیندهای کسب و کار می باشیم.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات از ایجاد زیرساختهای وب کنفرانس و ویدئو کنفرانس در امورهای برق جهت عدم حضور مراجعین در ستاد شرکت و ارتباط با مدیران ارشد سازمان خبر داد وی گفت : که بکارگیری این زیرساخت در راستای رفاه حال مراجعین می باشد و منجر به حذف فواصل مکانی و زمانی می گردد.

مهرداد محسنی مدیر دفتر روابط عمومی در خصوص برنامه های انجام شده برای ارتقاء ارائه خدمات حضوری در میز خدمت بیان نمود: مسئولین دفاتر مدیریت برق شهرستان ها به عنوان مسئولین میزخدمت تعیین گردیدند تا کلیه مراحل گردش کار درخواستها ی مردمی راپیگیری نمایند وهمچنین با توجه به چشم انداز 2808 شرکت که در سال 1404 مراجعات حضوری به صفر برسد برنامه ها به سمت خدمات غیر حضوری والکترونیکی درحال ارتقاء میباشد.

در پایان این نشست حضار در جلسه، سوالات و پیشنهادات خود را ارائه و به سوالات آن ها پاسخ داده شد.

تاریخ:
1399/03/22
تعداد بازدید:
91
منبع:
دفتر روابط عمومی
سال 1399،  جهش تولید
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان ميباشد.
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه