عنوان خدمت:
|
آزمایش و تعویض کنتور مشترکین
|
Testing and Replacing Electricity Meters
|
Title:
|
شرح خدمت:
|
در این خدمت، مشترکین برای آزمایش یا تعویض کنتور درخواست خود را ثبت می نمایند
|
According to this service, customers can request for testing their electricity meters and in case of failure, the meter will be replace
|
Translation:
|
لینک دریافت خدمت
|
https://bargheman.com/home
|
|
متوسط زمان ارائه خدمت
|
واحد پاسخگو
|
شماره تماس واحد پاسخگو
|
مطابق شناسنامه خدمت
|
معاونت مشترکین
|
034-32110404 |
|
مدارک لازم
|
نحوه ارائه خدمت
|
مستندات خدمت
|
1- مطابق شناسنامه خدمت
|
√ الکترونیکی
|
_توافقنامه سطخ خدمت (SLA)
|
2- مطابق شناسنامه خدمت
|
نیمه الکترونیکی
|
_راهنمای استفاده از خدمت
|
3- مطابق شناسنامه خدمت
|
مراجعه حضوری
|
_اطلاعات تکمیلی خدمت
|
فرآیند خدمت
|

|
سوالات متداول (FAQ)
|
1-چگونه می توان درخواست تست و تعویض کنتور را ثبت نمود؟
|
1- از طریق اپلیکیشن برق من 2- مراجعه به دفاتر پیشخوان |
2- مدارک مورد نیاز جهت تعویض کنتور کدام است ؟
|
تکمیل فرم درخواست ارائه آخرین صورتحساب پرداخت شده |
3-می خواهم از صحت و سلامت کنتور اطمینان حاصل کنم چه کار انجام دهم؟
|
از طریق اپلیکیشن برق من در بخش خدمات مشترکین گزینه آزمایش کنتور، شناسه قبض خود را ثبت نمایند. |
4-در صورت مشاهده دستکاری کنتور چطور می توان به شرکت توزیع برق اطلاع داد؟
|
باتوجه به اینکه کلیه هزینه ها و خسارات ناشی از دستکاری در لوازم اندازه گیری از مشترک دریافت می گردد و در صورت لزوم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد، در صورت مشاهدۀ چنین مواردی لطفا با واحد بازرسی شرکت توزیع نیروی برق تماس بگیرید. |
5-در چه صورت می توان تقاضای تعویض کنتور داد؟
|
در صورت معیوب شدن کنتور و تأیید عدم عملکرد صحیح کنتور توسط شرکت توزیع نیروی برق |