۱۴۰۰ سه شنبه ۶ مهر
شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان
راهبرد مشاركت

 
 

 

راهبرد مشارکت

 

1.      شهروندان می‌توانند از طریق پست الکترونیکی info@sked.co.ir نظرات وسوالات خود را با دفتر روابط عمومی شرکت در میان بگذارند و پاسخ خود را دریافت نمایند.

 

2.      کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه‌ "سیستم شکایات مردمی" که در بخش "ارتباط با مشتری (CRM)" قرار داده ‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های واصله به‌صورت مکانیزه توسط بخش میز خدمت الکترونیک دفتر روابط عمومی به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می توانند با مراجعه مجدد به سایت و با استفاده از کد رهگیری نسبت به دریافت پاسخ اقدام نمایند.

 

3.      کلیه شهروندان می‌توانند گزارشات مردمی خود را در زمینه اعلام کشف برق غیر مجاز ، گزارش سرقت تجهیزات برقی، گزارش دستکاری کنتور، گزارش نقاط حداثه خیز و گزارش رفع حریم را از طریق سامانه "سیستم گزارشات مردمی" که در بخش "ارتباط با مشتری (CRM)" قرار داده‌شده است، را به شرکت ارسال نمایند تا پیگیری لازم توسط واحدهای مرتبط صورت پذیرد.

 

4.      کلیه شهروندان می توانند جهت اطلاع از موارد مرتبط با نامه های ارسالی خود به شرکت را از طریق "سامانه رهگیری نامه ها" در بخش "ارتباط با مشتری (CRM)"  پیگیری نموده ودر جریان روند گردش و نتایج نامه های ارسالی خود قرار گیرند.در زمان ثبت نامه در دبیرخانه شرکت، کد رهگیری و رمز عبور در قالب پیامک و یا برگه رسید به متقاضی ارائه می گردد.

 

 

5.      شهروندان می‌توانند از بخش "ارسال پرسش " که در بخش " ارتباط با مدیرعامل" قرار داده‌شده است، با انتخاب گزینه "پاسخ خصوصی" در قسمت "نوع پاسخ" به صورت بی واسطه سوالات خود را با مدیریت ارشد سازمان مطرح و کدرهگیری دریافت نمایند.شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را در مراجعات بعدی دریافت نمایند.

 

6.      شهروندان می‌توانند از بخش "ارسال پرسش " که در بخش " ارتباط با مدیرعامل" قرار داده‌شده است، وبا انتخاب گزینه " پاسخ عمومی" در قسمت " "نوع پاسخ" سوالات خود را که جنبه عمومی دارد مطرح و کد رهگیری دریافت نمایند. این سوالات در چرخه رسیدگی و پاسخگویی شرکت قرار می گیرد. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را در مراجعات بعدی دریافت نمایند. در صورت تکرار سوال توسط شهروندان دیگر، این سوال به همراه پاسخ در بخش "پرسش های متداول(FAQ)" قرار می گیرد.

 

7.      شهروندان می توانند از طریق بخش "درباره شرکت" / "معرفی مدیران شرکت " اطلاعات مرتبط را دریافت و با مدیران مربوطه در حوزه کاری مد نظر، ارتباط برقرار نمایند

8.      شهروندان می‌توانند از طریق سامانه "نظرسنجی " در بخش "ارتباط با مشتری (CRM)" نسبت به تکمیل نظرسنجی وهمچنین اعلام نظرات وپیشنهادت خود اقدام نمایند.

 

9.      شهروندان می توانند بعد از ورود به صفحه "سامانه خدمات الکترونیک"  جهت تکمیل نظرسنجی روی آیکون "پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمت" در ستون "نظرسنجی و مستندات"  کلیک و با تکمیل پرسشنامه و امتیاز دهی، میزان رضایت خود را اعلام نمایند. همچنین شهروندان می توانند بعد از ثبت درخواست در بخش پیگیری ، نظرات ، ایده ها و راهکارهای جدید خود را ارائه نمایند.

 

10.  جهت حصول دسترسی سریع شهروندان به برقراری تماس و دریافت پاسخ، کلیه اطلاعات شرکت در بخش "تماس با ما" قرار داده شده است.

 


تاریخ:
1400/02/08
تعداد بازدید:
1780
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سال 1400، تولید پشتیبانی و مانع زدایی
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان میباشد.
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه