توزی برق جنوب کرمان
حذف بیش از 95 درصد مراجعات حضوری در شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان
حذف بیش از 95 درصد مراجعات حضوری در شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان
شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با توسعه خدمات الکترونیک خود، 95 درصد از مراجعات حضوری مشترکین را کاهش داده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مهرداد محسنی مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت در خصوص افزایش خدمات غیر حضوری مشترکین، بیان نمود: طرح ملی خدمات غیر حضوری برق از مهرماه سال جاری با هدف ارائه کلیه خدمات فروش و پس از فروش شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور به صورت الکترونیکی و حذف مراجعات حضوری، آغاز گردید.

وی گفت: در شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان بستر سازی لازم جهت غیر حضوری شدن خدمات مشترکین صورت گرفته به طوری که هم اکنون موفق به حذف بیش از 95 درصد مراجعات حضوری در این شرکت شده ایم.

محسنی تاکید کرد:طبق پایش های صورت گرفته توسط شرکت مادر تخصصی توانیر برخی شرکت ها مانند برق جنوب کرمان، بیش از  95 درصد مراجعات حضوری مشترکین خود را با استفاده از توسعه خدمات الکترونیکی کم کرده اند.

تاریخ:
1399/12/11
تعداد بازدید:
295
منبع:
دفتر روابط عمومی
نام نویسنده:
مهرداد محسنی تکلو
ایمیل نویسنده:
Powered by DorsaPortal