۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۹ مهر
شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

فیلتر

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تيتر سوال
نحوه مشاهده لیست تامین کنندگان مربوط به تابلوهای توزیع چگونه است؟ نحوه مشاهده لیست تامین کنندگان مربوط به تابلوهای توزیع چگونه است؟
مشاهده لیست تامین کنندگان مجاز از طریق پرتابل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان تب مربوط به پیمانکاران و ذینفعان قابل دسترسی می باشد همچنین در سامانه میزخدمت الکترونیک هم قابل مشاهده می باشد
منظور از پروژه های ابلاغ شده چه می باشد؟(به چه پروژه هایی پروژه ابلاغ شده گفته می شود؟ منظور از پروژه های ابلاغ شده چه می باشد؟(به چه پروژه هایی پروژه ابلاغ شده گفته می شود؟
پروژه هایی که تخصیص اعتبار شده و توسط امورهای برق تامین اعتبار شده اند و به پیمانکار اجرائی ابلاغ شده است.
چه شرکت هایی و یا تولیدکنندگانی مجاز به ساخت تابلوهای توزیع برق می باشند؟ چه شرکت هایی و یا تولیدکنندگانی مجاز به ساخت تابلوهای توزیع برق می باشند؟
تولید کنندگان و شرکت هایی مجاز به ساخت تابلوهای توزیع می باشند که در لیست تامین کنندگان مجاز شرکت قرار داده باشند.
انجام نظارت بر اجرای پروژه ها توسط چه فرد ویا سازمانی انجام می گیرد؟ انجام نظارت بر اجرای پروژه ها توسط چه فرد ویا سازمانی انجام می گیرد؟
نظارت پروژه های توسعه و اصلاح شبکه های توزیع نیروی برق که توسط پیمانکاران اجرائی انجام می گیرد توسط شرکت های مشاور و نظارت 
گزارشات اماری شامل چه مواردی می باشد ؟ گزارشات اماری شامل چه مواردی می باشد ؟
میزان فروش انرژی -تعداد روستاهای برقدار شده -اطلاعات عمومی شبکه توزیع -امارچاههای کشاورزی- تعداد مشترکین 
بازه زمانی بروزرسانی گزارشات آماری چه مقدار می باشد؟ بازه زمانی بروزرسانی گزارشات آماری چه مقدار می باشد؟
ماهیانه - سالیانه
آیا برای مشاهده آمار نیاز به ثبت درخواست یا آپلود مدرک خاصی می باشد؟ آیا برای مشاهده آمار نیاز به ثبت درخواست یا آپلود مدرک خاصی می باشد؟
خیر به هیچ مدرکی نیاز نمی باشد.
میزان انحراف پیشبینی فروش انرژی در سال چقدر است؟ میزان انحراف پیشبینی فروش انرژی در سال چقدر است؟
بایستی کمتر از 5 درصد باشد
میزان انحراف پیشبینی تعداد مشترکین در سال چقدر است؟ میزان انحراف پیشبینی تعداد مشترکین در سال چقدر است؟
بایستی کمتر از 5 درصد باشد
میزان انحراف پیشبینی پیک باردر سال چقدر است؟ میزان انحراف پیشبینی پیک باردر سال چقدر است؟
بایستی کمتر از 7 درصد باشد
مراحل ثبت گزارش به چه صورت میباشد؟ مراحل ثبت گزارش به چه صورت میباشد؟
پس از ثبت گزارش متقاضی در سامانه میز خدمت الکترونیک ، گزارش جهت پیگیری به دفتر مربوطه ارجاع می گردد
مدت زمان پاسخگویی به شکایت چندروز میباشد؟ مدت زمان پاسخگویی به شکایت چندروز میباشد؟
بمدت 5 روز
مدارک لازم جهت درج شکایت چه میباشد؟ مدارک لازم جهت درج شکایت چه میباشد؟
عنوان درخواست یا شکایت -اعلام نام ونام خانوادگی-ادرس محل سکونت- کدملی- شماره موبایل
چگونه از جواب یک در خواست یاشکایت مطلع شویم ؟ چگونه از جواب یک در خواست یاشکایت مطلع شویم ؟
پس از اعلام جوابیه قطعی از سوی امور/مدیر ومعانت مربوطه باتوجه به شماره تماس قید شده درنامه ازمتقاضی به ایشان ابلاغ میگردد
چگونگی اطلاع از جوابیه در خواست یاشکایت؟ چگونگی اطلاع از جوابیه در خواست یاشکایت؟
پس از اعلام جوابیه قطعی از سوی امور/مدیر ومعانت مربوطه باتوجه به شماره تماس قید شده درنامه ازمتقاضی به ایشان ابلاغ میگردد
جهت ثبت گزارشات به چه اطلاعاتی نیاز میباشد؟ جهت ثبت گزارشات به چه اطلاعاتی نیاز میباشد؟
عنوان درخواست یا شکایت -اعلام نام ونام خانوادگی-ادرس محل سکونت- کدملی- شماره موبایل
جهت پیگیری درخواست وشکایت با چه شماره ای میتوان تماس حاصل نمود؟ جهت پیگیری درخواست وشکایت با چه شماره ای میتوان تماس حاصل نمود؟
با شماره میز خدمت-03431226220
جهت پیگیری درخواست وشکایت با چه شماره ای میتوان تماس حاصل نمود؟ جهت پیگیری درخواست وشکایت با چه شماره ای میتوان تماس حاصل نمود؟
با شماره میز خدمت 034331226220
از چه طریقی میتوانند شکایت خود را مطرح نمایند؟ از چه طریقی میتوانند شکایت خود را مطرح نمایند؟
تلفنی ، حضوری وسامانه میز خدمت الکترونیک
نحوه دریافت صورتحساب به چه صورت می باشد ؟ نحوه دریافت صورتحساب به چه صورت می باشد ؟

با نصب اپلیکیشن برق من( دانلود از اپلیکیشن بازار ) با وارد نمودن شناسه قبض

مراجعه به سایت شرکت و کلیک بر روی میز خدمت و استفاده از صفحه (( سامانه خدمات الکترونیک )) پورتال شرکت به آدرس eservices.sked.co.ir و با وارد نمودن شناسه قبض

ارسال کد دستوری #شناسه قبض *b* از طریق پیامک به شماره 200008000

مشکلات عدم قرائت به موقع کنتور چیست و چه اقدامی به منظور جلوگیری از صدور صورتحساب علی الحساب میتون انجام داد؟ مشکلات عدم قرائت به موقع کنتور چیست و چه اقدامی به منظور جلوگیری از صدور صورتحساب علی الحساب میتون انجام داد؟

در صورت عدم قرائت کنتور توسط مأمور قرائت (به دلیل حضور نداشتن فرد در محل) صورتحساب علی الحساب با توجه به مصارف دوره مشابه سال قبل صادرمی شود.

در صورتی که در محل حضور نداشتید، آخرین کیلووات مصرفی کنتور را به صورت تلفنی و از طریق شماره های مندرج بر روی قبوض و یا شماره اعلامی از سوی مامور قرائت از طریق پیامک ارسالی اطلاع دهید.

شرایط جمع آوری دائم اشتراک چیست؟ شرایط جمع آوری دائم اشتراک چیست؟
در هریک از چهارحالت زیرشرکت انشعاب برق مشترک را به طور دائم جمع آوری ، اشتراک مربوطه را باطل و با مشترک تسویه حساب خواهد نمود .
الف ) هرگاه مشترکی که تنها مصرف کننده برق از انشعاب می باشد درخواست برچیدن دائم انشعاب را نماید .
ب ) هر گاه بدهی مشترک به 100% هزینه های عمومی برقراری انشعاب برق مندرج در جدول " هزینه های برقراری انشعاب برق" برسد و علیرغم ارسال صورتحساب و اخطار شرکت بدهی مربوطه پرداخت نگردد.
ج ) هرگاه یکسال از تاریخ قطع برق بگذرد و مشترک علیرغم ارسال صورتحساب و اخطار شرکت وضع خود را مشخص ننماید .
د ) هرگاه خلاف موضوع بند 3-51-4 آئین نامه تکمیلی تعرفه های برق ( در ارتباط با وصل خودسرانه جریان برق قطع شده توسط مشترک ) برای بار دوم تکرار شود .
در کلیه حالات فوق اگر مشترک یا فردی که قائم مقام قانونی وی محسوب می شود جهت تسویه حساب مراجعه نماید بخشی از ارزش انشعاب برابر ارقام مندرج در ستونهای 1 و 2 جدول 4 و جدول 5 و 6 (بخشنامه 100/20/43200/97 مورخ 05/10/97 ) معاون محترم وزیر نیرو پس از کسر بدهی و خسارات ناشی مسترد می گردد .
روش های دریافت اپلیکیشن برق من به چه صورت می باشد؟ روش های دریافت اپلیکیشن برق من به چه صورت می باشد؟

دانلود اپلیکیشن از منوی دسترسی سریع سایت شرکت توزیع به آدرسsked.co.ir 

دانلود از اپلیکیشن بازار

ارسال کلمه app به شماره 200008000

دریافت از لینک https://saapa.ir/mobile-app

 
روش های پرداخت هزینه برق مصرفی به چه صورت می باشد ؟ روش های پرداخت هزینه برق مصرفی به چه صورت می باشد ؟
با نصب اپلیکیشن برق من( دانلود از اپلیکیشن بازار ) و با وارد نمودن شناسه قبض  

دستگاه های pos با وارد نمودن شناسه قبض و پرداخت

دستگاه های ATM با وارد نمودن شناسه قبض و پرداخت

درگاه های بانکی پرداخت online با وارد نمودن شناسه قبض و پرداخت

همراه بانک با وارد نمودن شناسه قبض و پرداخت

سامانه تلفنی 1521 با وارد نمودن شناسه قبض و پرداخت

برای درخواست افزایش و یا کاهش قدرت چه اقدامی از سوی مشترک صورت می گیرد؟ برای درخواست افزایش و یا کاهش قدرت چه اقدامی از سوی مشترک صورت می گیرد؟
مشترکی که قدرت انشعاب خود را حسب نیاز خود کاهش یا افزایش می دهد بایستی از طریق پرتال شرکت و یا نرم افزار برق من نسبت به ثبت افزایش و یا کاهش انشعاب اقدام و مراحل انجام کار برای تغییر در انشعاب مشترک در شرکت صورت گیرد و کلیه مراحل از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد.
<<   <  1 2 3 4  >   >>  
سال 1400، تولید پشتیبانی و مانع زدایی
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان میباشد.
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه