امور تدارکات

مهدی فضلعلی

امور تدارکات
تلفن : ۰۳۴۳۲۱۱۶۰۸۶ فکس : ۰۳۴۳۲۱۱۶۰۸۶

۱

 نظارت بر تهیه و تایید اسناد مناقصه ها و مزایده ها بر اساس آیین نامه معاملات و دستورالعمل های مربوطه و هماهنگی با واحد متقاضی به منظور تسهیل در انتخاب تامین کنندگان مناسب.

۲

همکاری با کمیسیون مناقصات در برگزاری مناقصه ها و مزایده ها و اخذ مجوزات لازم بر اساس صورتجلسات مناقصه و هماهنگی تشکیل جلسات به منظور تعیین برنده مناقصه و مزایده.

۳

نظارت بر همکاری در بروزرسانی بانک اطلاعاتی (دستی و مکانیزه) تامین کنندگان کالا و خدمات بر اساس فرم های استاندارد، فراخوان ها، سوابق نمایشگاه ها و کاتولوگ ها به منظور تسهیل در بازیابی اطلاعات.

۴

کنترل ونظارت بر بانک های اطلاعاتی در رابطه با مشخصات و منابع تامین کالاهای موردنیاز شرکت و تداوم در تکمیل آن ها.

۵

 نظارت بر اجرای سیستم کدینگ و در صورت لزوم همکاری با کمیته در معرفی کد کالا.

۶

هماهنگی و همکاری با واحدهای ایمنی و حراست به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی و تامین شرایط ایمنی لازم جهت کارکنان و کالاهای موجود در انبار.

۷

نظارت بر تهیه و بازنگری انواع قراردادهای خرید ، فروش کالا و خدمات و پیمانکاری و انطباق آن با اجرای موازین مالی و سایرمقررات با همکاری کارشناس امور حقوقی و واحد درخواست کننده.

۸

هماهنگی و همکاری با سایر واحدهای تابعه شرکت و همکاری در انبارگردانی های موردی و سالیانه.

۹

نظارت بر مدیریت قراردادها وکنترل بروزبودن کارت پیمان قراردادها.

۱۰

 نظارت بر مدیریت انبارها و موجودی مواد و تجهیزات و رعایت دستورالعمل چیدمان کالاها در انبار.

۱۱

ایجاد و بکارگیری نظامهای نظارتی مناسب جهت حصول اطمینان از حفظ منافع شرکت توزیع و مجمع در معاملات و انعقاد قراردادها (مناقصات، مزایده ها، خریدها و ...).

۱۲

پیگیری و دریافت برنامه زمان بندی تامین کالا و خدمات شرکت برای دوره های آتی.

۱۳

نظارت بر عملیات خرید کالاها بر اساس مفاد قراردادهای مبادله شده، هماهنگی با واحد متقاضی جهت تایید فنی به منظور صدور رسید انبار.

۱۴

بررسی و تایید لیست کالاها مازاد انبارها بر اساس گزارش دریافتی از کارکنان تحت سرپرستی، تاریخ ورود به انبار به منظور اعلام به واحدهای فنی جهت تعیین تکلیف.

۱۵

نظارت بر اجرای اصول ۵S در انبارهای شرکت.

۱۶

بازدید از کارخانه های تامین کنندگان مجاز به منظور حصول اطمینان از کفایت آنها و همچنین سنجش توان مالی و برقراری ارتباطات .

۱۷

بهره وری در موجودی کالا و ارسال به موقع و کاهش ضایعات و هزینه ها.

۱۸

بازدید و نظارت بر کلیه انبارهای حوزه فعالیت شرکت.

۱۹

کنترل رعایت صرفه و صلاح معاملاتی که توسط جمعداری ها در نصاب معاملات کوچک و متوسط انجام شده است.

۲۰

نظارت و کنترل پرداخت به موقع بستانکاری فروشندگان.

۲۱

مشارکت در توسعه و نگهداشت سیستم مدیریت سلامت ایمنی و محیط زیست و پیشگیری از حوادث، آلاینده های محیط و اعمال ناایمن

۲۲

حصول اطمینان از درک بیانیه خط مشی HSE توسط کارکنان زیر مجموعه و پیمانکاران مرتبط.


سوابق تحصیلی
رشته تحصیلی مدرک تحصیلی محل اخذ مدرک تاریخ اخذ مدرک
مدیریت صنعتی فوق لیسانس
سوابق شغلی
سمت شغلی محل کار تاریخ شروع تاریخ پایان موضوع پاسخگویی
۱- ﺭﺋﻴﺲ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﻲ ﻭ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻫﺎ ۱۳۹۳/۱۰/۱۴ ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
۲- ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﻲ ﻭ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻫﺎ ۱۳۹۲/۰۹/۲۷ ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
۳- ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭﻱ ﻣﻨﺎﻗﺼﻪ ﻭ ﻣﺰﺍﻳﺪﻩ ۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
۴- ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻫﺎ ﻭ ﻣﻨﺎﻗﺼﻪ ﻭﻣﺰﺍﻳﺪﻩ ۱۳۹۲/۰۵/۲۰ ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
۵-ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭﻱ ﻣﺸﺘﺮﮐﻴﻦ ﻭ ﻭﺻﻮﻝ ﻣﻄﺎﻟﺒﺎﺕ ۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
دوره های آموزشی
نام دوره مدت دوره برگزار کننده تاریخ اخذ مدرک توضیحات
آزمون تعيين سطح زبان انگليسي
ايزو2000-9001
مديريت بحران
اخلاق فردي اجتماعي اداري .
دوره توجيهي بدو استخدام
دوره توجيهي بدو استخدام
روابط سالم زن وشوهر
مديريت جلسات اداري
برنامه ريزي استراتژيك
فن بيان و آئين سخنوري
سمينار ارگونومي
آيين نامه برگزاري مناقصه و مزايده در معاملات داخلي
آداب و اسرار نماز
تهيه اسناد و پيمان
تنظيم قراردادها
سيستم مديريت ايمني OHSAS180012007
مديريت آموزشي بر اساس استاندارد 10015
قوانين و مقررات حقوقي قراردادها
آشنايي با مقررات طرح هاي عمراني
فرقه هاي نوظهور
نقش و جايگاه روابط عمومي
ارزيابي ريسكهاي شغلي به روش FMEA
پولشويي
پولشويي
پولشويي
پولشويي
دوره زبان انگليسي سطح E1
آشنايي با سيستم مديريت HSE
آشنايي با قراردادهاي اجاره،خريد كالا و نحوه برآورد قيمت پايه مناقصات
الزامات OHSAS18001
الزامات OHSAS18001
تفسير آيات برگزيده قرآن کريم
آشنايي با مديريت پيمان و قراردادها(مديران شهري)
تنظيم قراردادها و چالشهاي حقوقي آن
روخواني و روانخواني قرآن كريم
پرسش و پاسخهاي اعتقادي(سي روز سي درس)
تضمينات در معاملات دولتي
ارزيابي،سنجش و شناخت فساد(عوامل و پيامدهاي فساد اداري)
آئين نامه برگزاري مناقصات محدود
آشنايي با استاندارد سيستم مديريت كيفيت ايزو 9001:2015
احكام زندگي در اسلام
كليات اطفاء حريق و راههاي پيشگيري
دوره توسعه فردي-سري دوم
تحول استراتژيک
کمک هاي اوليه
روشهاي مواجهه با كاركنان دشوار
آشنايي با شبکه هاي توزيع جهت پرسنل غيرفني
الگو برداري از بهترين(BENCH MARKING)
حقوق شهروندي در نظام اداري.
دوره آموزش GIS ويژه طراحان
مديريت برونسپاري
دوره آموزشي 5S
مديريت استرس(بهداشت رواني در محيط کار)
مديريت استرس(بهداشت رواني در محيط کار)
تكنيكهاي حل مساله و مديريت مشاركتي
تكنيكهاي حل مساله و مديريت مشاركتي
برونسپاري
جعل اسناد
مميزي داخلي ايزو 9001-2015
سمينار آموزشي واكنش در برابر زلزله
سامانه تداركات الكترونيكي دولت(قوانين و مقررات معاملات دولتي)
اصول مديريت(از سري دوره هاي توسعه فردي)
تربيت اسلامي با تكيه بر قرآن و احاديث
دوره آموزشي حقوقي(حين کار ويژه مديران)
سمينار مديريت ادعا
ابعاد حقوقي فساد
پياده سازي الزامات استاندارد NUSS-50-SG-C-Q در مراحل راه اندازي و بهره برداري
اپراتور کامپيوتر
آموزش مميزي HSE
انگيزش درکار(شيوه هاي ايجاد روحيه و انگيزه در کارکنان)
آشنايي با فهرست بها ي توزيع و نحوه تعديل احاد بهاي پيمان ها
تعديل آحاد بهاي پيمان
تخليه تلفني
مديريت موثر وقت
مديريت موثر وقت
انواع بيماريهاي واگير و راههاي پيشگيري(با تاکيد بر ويروس کرونا COVID19)
تکنيک هاي حل مساله و مديريت مشارکتي
قانون حداکثر استفاده از توان توليدي وخدماتي کشور و حمايت از توليد داخلي
رواداري(دوره دکتر فروغي ويژه مديران)
سبک زندگي بر مبناي آموزه هاي ديني
آشنايي با قراردادهاي مشارکت عمومي و خصوصي
مهارت هاي عمومي مديريت -برقراري ارتباط(دوره توسعه فردي)
مديريت سبز
مقابله با بحران
کارگاه آموزشي در راستاي ارتقاء سيستم مديريت کيفيت ايزو 9001-2015
مديريت بر مبناي هدف(تعيين هدف و برنامه ريزي)
ايمني و بهداشت محيط کار(با تاکيد بر ويروس کرونا COVID19)
ارتقاي سلامت روان و مديريت استرس
آشنايي با رده‌بندي کنگره
آشنايي با قوانين و مقررات ناظر بر ارتقاء سلامت اداري و مبارزه با فساد
حقوق پيمان
مميزي بر اساس استانداردهاي ايزو9000 - 14
آشنايي با قوانين سازمان بازرسي کل کشور
حسابداري دولتي اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي
مديريت بودجه (ويژه اعضاي هيات مديره)
اصول برگزاري نمايشگاه‌ها
مهارتهاي ارتباطي مديران
مهارتهاي ارتباطي مديران
شخصيت شناسي-ارتباط موثر
هوش هيجاني(ارتقاء مسير شغلي)
تعيين استراتژي و فرهنگ سازي استقرار مديريت دارائي هاي فيزيکي
تفکر استراتژيک
آشنايي با قراردادها و مقررات پيمانکاران
آشنايي با قراردادها و مقررات پيمانکاران
آشنايي با قوانين و آيين نامه هاي مزايده و مناقصه

زیر مجموعه ها

هیچ موردی یافت نشد
1x 2x