دفتر نظارت بر خدمات مشترکین

محمدعلی علی خاصی

دفتر نظارت بر خدمات مشترکین
تلفن : ۰۳۴۳۲۱۱۵۶۲۲ فکس : --

۱

نظارت بر کلیه مراحل تهیه و تدوین دستورالعمل های فروش انشعابات و ارائه خدمات به مشترکین بر اساس آیین نامه ها و بخش نامه های توانیر به منظور تسهیل و یکنواخت سازی فعالیت های اجرایی.

۲

نظارت بر واگذاری انشعابات برق به متقاضیان و هرگونه تغییر در قدرت انشعابات مشترکین بر اساس مقررات و آیین نامه تکمیل تعرفه های برق به منظور حصول اطمینان از واگذاری انشعاب در ادارات خدمات مشترکین.

۳

بررسی و طرح درخواست های تامین برق در کمیسیون عالی انشعابات به عنوان دبیر کمیسیون و تنظیم صورت جلسه بر اساس برنامه زمانبندی تشکیل کمیسیون و تعداد پرونده های قابل طرح به منظور بررسی شرایط فنی و مالی درخواست ها و تعیین تعهدات شرکت و متقاضی.

۴

بررسی درخواست های تامین برق ارجاعی در چارچوب تفویض اختیارات داده شده بر اساس سیاست های شرکت.

۵

بررسی گزارش استرداد هزینه به متقاضی بر اساس قرارداد فسخ شده و درخواست انصراف متقاضی به منظور ارجاع به واحد مالی.

۶

نظارت بر فرآیند ارائه خدمات پس از فروش (کاهش موقت قدرت قراردادی، جابجایی، ابطال، اعلام انشعاب، تغییر نام) به مشترکین و متقاضیان بر اساس درخواست های مطرح شده به منظور ارائه خدمات بهینه و جلب رضایت آن ها.

۷

نظارت بر فرآیند ارائه خدمات به مشترکین (آمار و داده ها، فروش انشعاب، نرخ و وتعرفه، قراردادها و تراز انشعاب و خدمات پس از فروش).

۸

نظارت و هماهنگی لازم به منظور ارتقاء ایجاد سیستم مکانیزه مشترکین در سطح شرکت.

۹

نظارت بر قراردادهای فروش برق تا یک مگا وات و کنترل اعلام هزینه و تنظیم قراردادهای یک مگاوات و بالاتر.

۱۰

برآورد کلیه هزینه های خدمات پس از فروش بر اساس قیمت تمام شده کالاها و خدمات مورد استفاده به منظور ارجاع به مافوق.

۱۱

نظارت بر وصول صحیح هزینه های خدمات و انشعاب بر اساس آیین نامه ها و هزینه های برآورد شده به منظور حصول اطمینان از وصول به موقع آن ها.

۱۲

نظارت بر اطلاعات مشترکین و ثبت سوابق و صورت حسابگیری (BILLING).

۱۳

بررسی تقاضاهای واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت و ICT وکنترل عقد قرارداد و تائید صورت وضعیت عملکرد آن ها.

۱۴

حصول اطمینان از بروز بودن و صحت نظام صورت حسابگیری مبتنی بر آیین نامه های جدید.

۱۵

نظارت بر ثبت و ردیابی مکانیزه درخواست ها.

۱۶

 ابلاغ دستورالعمل ها و آیین نامه ها به واحدهای خدمات مشترکین، شرکت های پیمانکاری و مشاوره ای مرتبط.

۱۷

ایجاد هماهنگی بین واحدهای خدمات مشترکین سطح شرکت به منظور اجرای دقیق آئین نامه تکمیلی تعرفه های برق و دستورالعمل مرتبط.

۱۸

ایجاد روش های نظارتی جهت تجزیه و تحلیل شاخص های عملکرد و شناسایی نقاط قوت و ضعف و حصول اطمینان از رعایت ضوابط و مقررات و آیین نامه ها توسط واحدهای ارائه دهنده خدمات به مشترکین و متقاضیان برق.


سوابق تحصیلی
رشته تحصیلی مدرک تحصیلی محل اخذ مدرک تاریخ اخذ مدرک
مهندسی برق-قدرت فوق لیسانس
سوابق شغلی
سمت شغلی محل کار تاریخ شروع تاریخ پایان موضوع پاسخگویی
۱- ﻣﺪﻳﺮ ﺑﺮﻕ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﻢ ۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
۲- ﺭﺋﻴﺲ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﻓﺮﻭﺵ ﻭﺧﺪﻣﺎﺕ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ۱۳۸۹/۰۵/۰۱ ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
۳- ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﭘﺮﻭﮔﺮﺍﻡ ﻭﻛﻨﺘﺮﻝ ﻭﺑﺎﺯﺩﻳﺪﻟﻮﺍﺯﻡ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮﻱ ﻋﺎﺩﻱ ﻭﺩﻳﻤﺎﻧﺪﻱ ۱۳۸۸/۰۶/۱۶ ۱۳۸۹/۰۴/۳۱
۴- ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﺑﺎﺯﺭﺳﻲ ﻭﻧﺼﺐ ﮐﻨﺘﻮﺭ ۱۳۸۴/۱۰/۱۰ ۱۳۸۸/۰۶/۱۵
دوره های آموزشی
نام دوره مدت دوره برگزار کننده تاریخ اخذ مدرک توضیحات
مهارتهاي نوشتاري
اصول علم اقتصاد
آشنائي با نظام تحول اداري کارشناسي
آشنائي با نظام تحول اداري کارشناسي
کنتور ديجيتال صاايران
بهداشت رواني در محيط کار
اي اف کيوام-تدوين اظهارنامه
اي اف کيوام- دوره خود ارزيابي
اي اف کيوام-استقرار نظام سرآمد
جلسه توجيهي مشترکين
دوره توجيهي طرح رشدوارتقامديرا
کارگروهي و حل مسئله
عيب يابي وتست کنتورهاي تک وسه فاز
مديريت عمومي
تست کنتور
بازآموزي مميزي داخلي کيفيت آموزش سيستم کامپيوتري مشترکين آموزش فرمهاي مشترکين آموزش فرمهاي مشترکين مميزي داخلي مديريت بحران مديريت بحران آشنايي با مفاهيم مالي آشنائي با استاندارد ايزو 9001 ويرايش 2008 قوانين کاربردي1 اي اف کيو ام-دوره تربيت ارزياب آموزش مامورين بازرسي نصب کنتور آموزش دستگاه تست کنتوروکرنومتر مىيريت تعارض مهارتهاي برقراري ارتباط موثر مهارتهاي برقراري ارتباط موثر برنامه ريزي استراتژيك تفکر استراتژيک مديريت برمبناي نگرش مشترکان آموزش نرخ و تعرفه هاي سال 90 آشنائي با كنتورهاي ديجيتالي آموزش کنتورهاي اسي ائي5000 آموزش ميلي آمپرمترکلمپي ارزشيابي مميزان ايجاد سيستم کيفيت آموزش قرائت کنتورهاي ام پي مهندسي مجدد فرايندها قرائت کنتورهاي مرجع قرائت کنتورهاي اليت طرح تکريم ارباب رجوع پدافند غير عامل نقش و جايگاه روابط عمومي آشنايي با سيستم مديريت HSE آموزش نرم افزار حسابداري جمعداريها اصول وتكنيك مربيگري و منتورينگ كليات اطفاء حريق و راههاي پيشگيري روشهاي مواجهه با كاركنان دشوار دوره آموزشي ويژه مديران مشاغل حساس دوره آموزشي ويژه مديران مشاغل حساس نشست آموزش تخصصي،توجيهي و آگاه سازي فرايند و فنون تصميم گيري(ويژه مديران) منشور حقوق شهروندي دوره آموزشي 5S دوره آموزشي 5S مديريت استرس(بهداشت رواني در محيط کار) مديريت استرس(بهداشت رواني در محيط کار) بازآموزي مديران امور اصول مديريت(از سري دوره هاي توسعه فردي) كارگاه آموزشي مديريت استرس در شرايط اضطراري دوره آموزشي حقوقي(حين کار ويژه مديران) كمكهاي اوليه و فوريت هاي پزشکي- امدادي انگيزش درکار(شيوه هاي ايجاد روحيه و انگيزه در کارکنان) انگيزش درکار(شيوه هاي ايجاد روحيه و انگيزه در کارکنان) مهارت توسعه اعتماد برنامه استراتزيک تخليه تلفني مديريت تعارض منافع اصول و مباني حاکميت شرکتي در صنعت آب و برق حل مساله و تصميم گيري تکنيک هاي حل مساله و مديريت مشارکتي رواداري(دوره دکتر فروغي ويژه مديران) سبک زندگي بر مبناي آموزه هاي ديني مديريت ارزشهاي سازماني(دکتر علوي) مهارت هاي عمومي مديريت -برقراري ارتباط(دوره توسعه فردي) مهارت هاي عمومي مديريت -برقراري ارتباط(دوره توسعه فردي) پسا کرونا و تاثير آن بر کسب و کار مديريت سبز مديريت بر مبناي هدف(تعيين هدف و برنامه ريزي) آشنايي با تهديدات در فضاي سايبري در صنعت آب و برق ارتقاي سلامت روان و مديريت استرس آشنايي با قوانين و مقررات ناظر بر ارتقاء سلامت اداري و مبارزه با فساد ديناميک وارتعاش محور روش هاي کاهش تلفات در شبکه هاي توزيع مديريت مالي براي مديران غير مالي - 24 آشنايي با زيرساخت داده هاي مكاني (SDI) و ضرورت ايجاد آن در سه حوزه آب، آبفا و توانير مديريت اجرايي مديريت تغيير و تحول روش‏هاي سنجش و تحليل فرهنگ سازماني مهارتهاي ارتباطي مديران شخصيت شناسي-ارتباط موثر مهارت مقابله اي (سري دوم) هوش هيجاني(ارتقاء مسير شغلي) ارزيابي عملکرد مشاوران و پيمانکاران آشنايي با آئين نامه هاي تکميلي و تعرفه هاي برق (خاص صنعت برق) آشنايي با آئين نامه هاي تکميلي و تعرفه هاي برق (خاص صنعت برق)
بازآموزي مميزي داخلي کيفيت
آموزش سيستم کامپيوتري مشترکين
آموزش فرمهاي مشترکين
آموزش فرمهاي مشترکين
مميزي داخلي
مديريت بحران
مديريت بحران
آشنايي با مفاهيم مالي
آشنائي با استاندارد ايزو 9001 ويرايش 2008
قوانين کاربردي1
اي اف کيو ام-دوره تربيت ارزياب
آموزش مامورين بازرسي نصب کنتور
آموزش دستگاه تست کنتوروکرنومتر
مىيريت تعارض
مهارتهاي برقراري ارتباط موثر
مهارتهاي برقراري ارتباط موثر
برنامه ريزي استراتژيك
تفکر استراتژيک
مديريت برمبناي نگرش مشترکان
آموزش نرخ و تعرفه هاي سال 90
آشنائي با كنتورهاي ديجيتالي
آموزش کنتورهاي اسي ائي5000
آموزش ميلي آمپرمترکلمپي
ارزشيابي مميزان
ايجاد سيستم کيفيت
آموزش قرائت کنتورهاي ام پي
مهندسي مجدد فرايندها
قرائت کنتورهاي مرجع
قرائت کنتورهاي اليت
طرح تکريم ارباب رجوع
پدافند غير عامل
نقش و جايگاه روابط عمومي
آشنايي با سيستم مديريت HSE
آموزش نرم افزار حسابداري جمعداريها
اصول وتكنيك مربيگري و منتورينگ
كليات اطفاء حريق و راههاي پيشگيري
روشهاي مواجهه با كاركنان دشوار
دوره آموزشي ويژه مديران مشاغل حساس
دوره آموزشي ويژه مديران مشاغل حساس
نشست آموزش تخصصي،توجيهي و آگاه سازي
فرايند و فنون تصميم گيري(ويژه مديران)
منشور حقوق شهروندي
دوره آموزشي 5S
دوره آموزشي 5S
مديريت استرس(بهداشت رواني در محيط کار)
مديريت استرس(بهداشت رواني در محيط کار)
بازآموزي مديران امور
اصول مديريت(از سري دوره هاي توسعه فردي)
كارگاه آموزشي مديريت استرس در شرايط اضطراري
دوره آموزشي حقوقي(حين کار ويژه مديران)
كمكهاي اوليه و فوريت هاي پزشکي- امدادي
انگيزش درکار(شيوه هاي ايجاد روحيه و انگيزه در کارکنان)
انگيزش درکار(شيوه هاي ايجاد روحيه و انگيزه در کارکنان)
مهارت توسعه اعتماد
برنامه استراتزيک
تخليه تلفني
مديريت تعارض منافع
اصول و مباني حاکميت شرکتي در صنعت آب و برق
حل مساله و تصميم گيري
تکنيک هاي حل مساله و مديريت مشارکتي
رواداري(دوره دکتر فروغي ويژه مديران)
سبک زندگي بر مبناي آموزه هاي ديني
مديريت ارزشهاي سازماني(دکتر علوي)
مهارت هاي عمومي مديريت -برقراري ارتباط(دوره توسعه فردي)
مهارت هاي عمومي مديريت -برقراري ارتباط(دوره توسعه فردي)
پسا کرونا و تاثير آن بر کسب و کار
مديريت سبز
مديريت بر مبناي هدف(تعيين هدف و برنامه ريزي)
آشنايي با تهديدات در فضاي سايبري در صنعت آب و برق
ارتقاي سلامت روان و مديريت استرس
آشنايي با قوانين و مقررات ناظر بر ارتقاء سلامت اداري و مبارزه با فساد
ديناميک وارتعاش محور
روش هاي کاهش تلفات در شبکه هاي توزيع
مديريت مالي براي مديران غير مالي - 24
آشنايي با زيرساخت داده هاي مكاني (SDI) و ضرورت ايجاد آن در سه حوزه آب، آبفا و توانير
مديريت اجرايي
مديريت تغيير و تحول
روش‏هاي سنجش و تحليل فرهنگ سازماني
مهارتهاي ارتباطي مديران
شخصيت شناسي-ارتباط موثر
مهارت مقابله اي (سري دوم)
هوش هيجاني(ارتقاء مسير شغلي)
ارزيابي عملکرد مشاوران و پيمانکاران
آشنايي با آئين نامه هاي تکميلي و تعرفه هاي برق (خاص صنعت برق)
آشنايي با آئين نامه هاي تکميلي و تعرفه هاي برق (خاص صنعت برق)

زیر مجموعه ها

هیچ موردی یافت نشد
1x 2x